..

sobota, 26 kwietnia 2014

Fryzury#1 Jak zrobić grzywkę emo?

•Hei
Zanim zaczniemy to wytłumaczę co to jest grzywka emo.Nie, to nie jest grzywka którą noszą emo tylko zaczesana przez całe czoło.By wyszła trzeba mieć grzywkę min.do połowy oczu. Przygotuj:
  • lakier
  • szczotkę
  • coś ostrego ale nie takie byś mogła przeciąć sobie głowę(najlepiej jakiś drewniany patyczek, końcówka specjalnego grzebyka).
A jeśli nie masz wilgotnych włosów to dodatkowo:
  • spryskiwacz(taki jakim twoi rodzice pryskają ubrania przy prasowaniu)
Pierw instrukcja dla tych co mają wilgotne włosy:
  1. zrób przedziałek mocno na bok bo inaczej grzywka zacznie się w połowie czoła(wiem ze swojego przypadku)
  2. zaczesz grzywkę na włosy, bok.
  3. Połóż dłoń na grzywce i ,,przeciągnij grzywkę na czoło tak by dolny koniec grzywki będzie stykał się z łukiem brwiowym.
  4. Nie dotykając grzywki z daleka ,,popryskaj,,na nią i poczekaj aż wyschnie
  5. Ciesz się grzywką a dla efektu puszystej grzywki przed krokiem 2 wytapiruj sobie włosy.
Instrukcja dla tych co nie mają wilgotnych włosów:
  1. Spryskaj spryskiwaczem grzywkę tak by była wilgotna ale nie za dużo.
  2. Powtórz całą instrukcję powyżej.
Powinno to wyglądać mniej więcej tak:


Filmik w którym jest to pokazane:
Ja już taką mam więc czekam na was.
Ja osobiście długo szukałam by znaleźć instrukcję więc korzystajcie z okazji i napiszcie czy pomogłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz