..

piątek, 4 lipca 2014

Wakacji część dalsza-recenzja filmów!

Witajcie
Co tam? U mnie - nic :). No to co? IMPREZKA?! Czy ja słyszałam imprezkę?! A nie, radio u sąsiada się
zepsuło. Nie no, żart. Dobra, to ja może zrecenzuje jakieś filmy...
- Kac Vegas (1,2,3) - jedynka naj :) Ale wszystie spk, z czego cz. 2 nosi tytuł "Kac Vegas w Bangkoku".
Naprawdę fajna seria. Generalnie chodzi o to, że kumple, spędzają wieczory kawalerskie w różnych miejscach. Jeden z czworoosobowej "watahy" jest lekko... yyy... inny :) to chyba najlepsze określenie. Kupuje narkotyki od nie do końca sprawdzonych dilerów i w sumie robi inne rzeczy, jeśli ktoś pyta "No ale jakie rzeczy?" - wszystkie. Polecam z całego ♥
- TED - nie należy do moich best'ów... No cóż, moim zdaniem: 1.pan kocha misia, pani nie, 2.pan nie kocha misia, pani tez nie, 3.pan nawala, 4.pan kocha misia i pani też. No szału nie ma. Film opowiada o tym, że jakiś tam facet ma od dzieciństwa ożywionego misia, miś i koleś piją, ćpają i "się bawią", ale ich zachowanie nie podoba się dziewczynie kolesia. Potem rozstania, nie rozstania itd., aż porywają misia i nagle okazuje się, że Ted jest ok, i się jednak kochaję i w ogóle ;). No nie podoba mi się...





- Last Vegas - całkiem szalony wieczór kawalerski faceta ok. 50/60-dziesiątki. Jako tako ok :).

Sory, ale czas mnie goni. Bye! :*

♥♠♦♣PoKeR.FaCe♣♦♠♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz