..

poniedziałek, 14 lipca 2014

Mistrzostwa Świata!!!

Niemcy wygrali!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaczełam im kibicować po wygranej z Brazylią. W meczu Niemcy-Brazylia szkoda mi tylko trenera i tego pana:
Mecze były ciekawe, ale już po nazwach kraju wiedziałam, kto wygra.W meczu finałowym jedyny kogo mi szkoda to trener Argentyny... Ale i tak 4 miejsca powinny się cieszyć bo dostali nagrodę pieniężną. Moja ocena: 10/10. Jak to widziałam na jednym obrazku(nie wstawiam go, bo nie moge go znaleść):
,,Portugal have Ronaldo
Brasil have Neymar
Argentyna have Messi
German have team"
A hymn tych mistrzostw....mmm.... po prostu kocham go♥. Pitbull, Jenifer Lopez i Claudia Leitte....Wyszedł pięknie, oto on(wyłączcie muzykę na górze bloga):

Jeśli się dowiem jak się ściąga piosenki na telefon, to nie rozstanę się z nią do kolejnego mundialu(4 lata)♥ 
To Niemcy♥ Na finał Brazucę dali w ze złotymi paskami(?)Post krótki, al postaram się dodawać więcej.To na tyle, wasza:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz