..

środa, 30 lipca 2014

Stereotypy

Witam was.
Dzisiaj trochę o stereotypach, komputerowych jak i ludzkich. Zrobię podsumowanie, napiszę o remoncie, i chyba zacznę się podpisywać zdjęciami.,, Pora zastanowić się jak ludzie innych narodowości widzą Polaków, czy mają rację czy tworzą tylko błędne stereotypy, które w nijaki sposób pasują do nas (Polaków).
 Jak wiemy negatywnych stereotypów na temat Polaków jest więcej niż tych pozytywnych, dlatego też zajmiemy się właśnie nimi.

Francuzi uważają, że nadużywamy alkoholu, Niemcy – że jesteśmy zacofani i kradniemy samochody, i nie tylko samochody."Ale do rzeczy. Zaczynamy:

Stereotypy Ludzkie:
  • Wszystkie blondynki są głupie-nieprawda. Jestem blondynką a jestem mądrzejsza od niejednej brunetki.
  • Wszyscy chłopacy w rurkach są gejami-nie mam zdania na ten temat. Nie wiem czy to prawda czy nie
  • Jeśli ktoś się dobrze uczy to jest kujonem- nieprawda! Oliwka ma średnią 5.70 czyli dobrze się uczy a nie jest ,,kujonem"
  • Rudzi ludzie są fałszywi- też kolejny nieprawdziwy stereotyp. Ja znam osobę bardzo miłą, fajną która jest ruda.
  • Dziewczyna z makijażem to plastik-to też nieprawda. Lekki makijaż nie za szkodzi.
A teraz komputerowe:
  • Jeśli ktoś używa więcej niż 3 wykrzykników, to jest chory umysłowo-zostało to udowodnione. Ja tam jeśli się bardzo cieszę to użyje kilku .Oliwia też, ale ja jej ograniczam ;)
  • Jeśli ktoś pisze cały czas dużymi literami, to krzyczy.- Trochę prawda. Ja pisze cały wyraz dużymi gdy chcę coś podkreślić.
Więcej ich nie znam, dlatego wam nie napiszę. Ogłoszenia parafialne:
  1. Oliwiw wyjechała na obóz. Wróci 10 sierpnia.
  2. Mój blog(ten) będzie teraz tylko o mnie i moich przemyśleniach.
Życzę miłych wakacji:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz